Onze nieuwe huisstijl

Onze nieuwe huisstijl

Frisse nieuwe uitstraling

In 2008 is Lekker en Vers gestart in de vorm zoals de meeste mensen ons nu kennen. We hebben destijds bewust gekozen voor redelijk felle kleuren passend bij het oranje Lekker en Vers logo met het bestek in het midden.

Zoals de meeste van jullie ook weten, hebben wij de afgelopen jaren zeker niet stil gezeten. We hebben ons bestelsysteem op basis van de input van onze klanten verder doorontwikkeld. Zo is het voor iedereen nog makkelijker geworden om de bestelling te plaatsen of menu's na te kijken.

Nog belangrijker zijn de ontwikkelingen op voedingsgebied die we op de voet blijven volgen. Met de nieuwe schijf van vijf waar meer verse groente en vezelrijke gerechten de basis vormen hebben we een volledig nieuwe lijn puur gestoomde groente ontwikkeld. Daarnaast kiezen we bewust voor volkoren pasta en vezelrijke zilvervliesrijst bij onze lekkere gerechten. 

Omdat we ons willen blijven door ontwikkelen passend bij hoe we nu zijn, hebben we de afgelopen tijd hard gewerkt aan een hele nieuwe uitstraling. We zijn dan ook super trots om onze nieuwe huisstijl te presenteren.  


 

« Terug naar nieuws overzicht